Wednesday, April 22, 2009

Photography






A few weeks ago my friend Mary gave birth to her third child, so I went to her house to take some photos of her new beautiful baby girl Sasha Mia...she is very photogenic as you can see! I love the expressions on her face...not bad for a new-born baby!

In the middle of the photo session with Sasha her older brother Ethan arrived from playing at the park with his daddy and poppa, so I took the liberty to take a few shots of him, I just love his big dark brown eyes!

Thanks to Mary and family for letting me capture those precious moments of your beautiful little ones!

Hace unas semanas mi amiga Mary dio a luz a su tercer hijo, entonces fui a su casa a tomar algunas fotos de su hermosa bebita Sasha Mia...es muy fotogenica como pueden ver! Me encantan las expresiones en su cara...nada mal para una recien nacida!

En medio de la sesion fotografica con Sasha, su hermano mayor Ethan regreso de jugar en el parque con su papa y abuelo, entonces me tome la libertad de tomarle algunas fotos, me encantan sus grandes ojos cafes oscuro!

Gracias Mary y familia por darme la oportunidad de capturar esos preciosos momentos de sus hermosos retoños!

No comments:

Post a Comment